Bananpannkakor och träningspass

Kommentera
På förmiddagen i dag så tog jag som vanligt och åkte iväg till gymet.
Jag har på senastee tiden börjat fokusera lite mer på att köra rumpa och ben pass eftersom jag känner att jag vill bli starkare och mer "tonad" i dom områdena.
Och det är riktigt kul efersom det gjort att mina vyer har vidgats och fått mig inse att squats och jägarställning inte är dom ända sätten att få sig en snygg rumpa.
 
Och om jag ska vara ärlig så kan jag faktiskt säga att det har börja ge resultat, och jag har börjat få en mycket mer definierad "form" ^^
 
Men nog om rumpsnacket, jag kom hem kring 2 tiden, nästan lite sent för att äta lunch och jag hade medvetet ätit en ordentlig frukost så jag bestämde mig i stället för att göra några bananpannkakor med fruksallad för att ändå få i mig något innan middagen.
 
Pankakorna är helt gluten och laktosfria, men jag valde att tillsätta lite fiberhavregryn för att få lite energi efter passet.
Men det går självklart att hoppa över det eller ersätta dom med glutenfria gryn.
 
Det här receptet har blivit en favorit och särkillt perfekta är dom som mellanmål/mat efter träningen med tanke på att det innehåller massa nyttigt protein.Eller helt enkelt som en god start på dagen eller lyxigt kvällsfika.
Ärligt talat så tycker jag aldrig att dom är fel.
 
Helt perfekta att göra är dom, särskillt om man har någon banan över som har börjat ge upp och bli alldeles prickig ( ju brunare desto bättre )
 
Så jag rekomenderar verkligen att du testar att göra en sats och mer än någon minut tar det inte heller, rena snabbmaten och så mycket nyttigare dessutom.