Bio i höstmörkret

Kommentera
I helgen så cyklade jag och brorsan in på stan en kväll för att kolla på bio, själv så känner jag alltid ett lite extra stort sug såhär när det börjar bli mörkare och kallare utomhus på kvällarna.
 
Det kommer nu under vintermånaderna att komma ut jättemånga filmer som jag är sugen på att se bla sista hunger games filmen, Sherlock Holmes, den nya Bond filmen och Avatar 2.
 
Och som den filmfanatikern jag är så kommer jag troligen att se dom alla ^^
Men hur som helst så slutade det med att vi spontan cyklade in och kollade på The Martian.
 
Den var jättespännande och galet bra gjord.
Även om den hade en väldigt seriös handling så fanns det också mycket humor invävt i det hela som gjorde den mer lättsam att kolla på särskillt eftersom den var ganska lång.
Men det som dessutom var bra enligt mig är att den var i 3D.
Jag tycker att alla filmer generellt blir bättre i 3D även om det inte är så mycket effekter, men helt enkelt bara för att kvalitén på filmen blir så mycket proffsigare.