Frågor om mig

Kommentera

Vad heter du?

 

Emma Linnea Lundström

 

Hur gammal är du?

 

16 år gammal

 

Vad har du för hårfärg?

 

Naturligt rödhårig fast med lite mer åt det jordgubbsblonda hållet ^^ 

 

Vad tycker du mest om hos dig själv?

 

Kanske det att jag har ganska lätt att snacka med nytt folk som jag kanske inte riktigt känner.

 

Vem kramade du senast?

 

En hel drös med fantastiska tjejkompisar, efter en utekväll på stan.

 

När vaknade du idag?

 

Oj alldeles för tidigt eftersom det var en skoldag, men jag skulle nog säga där kring kl 6.00 ungefär ;)

 

Vad åt du till frukost?

 

Hackad frukt toppad med lite naturell yoghurt och müsli ,en surdegsmacka och en kopp grönt te.

 

Är du besatt av någonting?

 

Haha oj jo tyvärr så är den här frågan väldigt lätt att svara på, frukt och serier (netflix)

Vart är du just nu?

 

Kl är ungefär 16.00 och jag sitter och lyssnar på musik och kollar på pintrest.

 

Vad gör du just nu?

 

Ironiskt nog så sitter jag och äter frukt

 

Vad köpte du senast?

 

Oj det är nog grejerna som fortfarande ligger ouppackade från dagens tjejträff.

Det blev en figurnära kjol och en vit polo-top.

 

Vad ville du som barn bli när du blev stor?

 

Hmmm jag var ett sånt där barn som bytte mål i liver ungefär varje vecka men jag tror att ina absoluta drömyrken var advokat, polis, frisör och arkeolog ^^

 

Om du fick leva i en tv-serie vilken skulle det vara?

 

Kanske i vänner för dom verkar vara ett så sjukt mysigt gäng och så skulle det vara så kul att få se hur dom bor.

 

Önskar du dig i present?

 

Oj ag fyllde ju nyss år så det har jag inte riktigt tänkt på, men jag håller på att göra lite marknadsundersökning mellan olika locktänger, så det kan nog bli en kommande julklappsönskning.

 

Längtar du till?

 

Hmm, jag ska på bio med brorsan i kväll och se The Martian så det ska bli riktigt kul .

 

Ska du göra i morgon?

 

Kanske vara med några kompisar men vi har inte bestämt nåt än så vi får se hur det blir, fast jag vet då att jag ska unna mig själv en seriös sovmorgon ^^.