Höstoutfit

Kommentera
Förra helgen så köpte jag ju lite grejer när jag var inne med tjejerna på stan så nu tänkte jag att jag kunde visa vad det blev för något.
 
Perssonligen så tycker jag inte att jag passar i rött, och varför jag har fått för mig det vet jag egentligen inte.
Så det var väldigt oväntat att just den här kjolen blev den jag valde.
Men den blir inte riktigt rättvis på bild eftersom den egentligen är en helt underbar, nästan lite brunröd färg som jag tyckte skulle passa perfekt såhär till hösten.
 
Till den så köpte jag ett vitt pololinne som går ungefär ner till naveln.
På senaste tiden så har jag varigt helt besatt av toppar med högre krage.
Det kan visserligen bero på att jag är en så frusen människa, men dessutom så tycker jag att det kan bli ursnyggt om man parar ihop dom med rätt saker.
 
 
Båda plaggen är köpta på Gina tricot.