Kvällsöppet i stan

Kommentera
 
Jag har nu gått i min nya klass i lite drygt 2 månader och det känns så sjukt bra.
Det känns verkligen som att man har klickat med väldigt många av tjejerna för alla är så ottroligt lätta att prata med.
 
I fredags var det kvällsöppet inne på stan och alla affärerna hade specialerbjudanden och öppet extra länge,så vi bestämde oss för att fara in tillsammans bara för skoja skull.
 
Först träffades vi alla hemma hos mig för att lagade middag och sen drog vi in till stan.
Hela kvällen bjöd på så sjukt mycket skratt och det slutade med att jag stannade uppe långt mycket senare än vad jag tidigare trodde jag skulle göra.
 
Så i morrse när jag vaknade så hade jag visserligen hemska påsar under ögonen, men också många fina minnen från kvällen innan.
Min lunch blev därför kanske inte direkt något kulinariskt mästerverk eftersom jag kännde mig sjukt segstartad hela dan , men gott blev det i varje fall. ^^
 
 
Det blev en nyttig youghurt parfait med kaneläpplen och hemajord musli till lunch för jag var rent av inte på humör för matlagning + att jag sällan klagar på att äta frukost en extra gång ;)