Glad tjej eller!

Kommentera
Jag sitter här och håller på att gå sönder!
Inte så att jag är taggad till tusen eller så nädå nähä, men jag blir snart tokig!
 
Jag har alltid älskat att fota men aldrig riktigt haft en bra kamera att fota med, och det har mest blivit mobilbilder medans jag suktat efter kompisarnas systemkameror.
Det är inte så att jag lidit nån större nöd eller så, då dom allra flesta mobilkameror är ricktigt bra nu för tiden och man med hjälp av några enkla gratisappar så som Snapsed och VSCO cam kan få till ricktigt proffsiga bilder.
 
Själv är jag en sån som direkt jag får pengar vill stoppa in dom på sparkontor för "framtiden" och visst sparande i all är men när till och med ens familj säger åt en att unna sig något(fick pengar i present) så kanske man borde lyssna. ^^
 
Men med tanke på mitt intresse har jag nu bestämt mig för att köpa en Canon eos 700d.
Jag beställde den från en hemsida och den lär nog vara på väg inom en vecka.
 
Som oerfaren systemkamera ägare så gick jag runt och förhörde allt och alla påkamerainfo men det vart den det slutade med, då jag föll för den utfällbara skärmen och toutch funktionen på skärmen.
 
Men plötsligt så slogs jag av insikten att det kanke skulle vara bra att ha kameran någon stans då jag annars skulle gåomkring och vara livrädd för att något skulle hända med den.
 
Så jag tog mitt pick och pack och trampade iväg till Elgiganten.
Efter att ha botaniserat bland kameraväskorna en lång stund,kanske lite för länge ^^ så bestämmde jag mig för den här.
 
En kameraväska från Golla i brunt konstläder (ursnyggt om ni frågar mig) med reglerbara väggar och justerbart band.Den rymmer även 2 mindre objektiv.