Kameran i regnet?

Kommentera
När jag kom hem i fredags så möttes jag av en leendes mamma med ett enormt paket.
Kameran som jag beställt hade äntligen kommigt efter ca 3-4 veckor.
 
Det följde visserligen inte med något minneskort men det löste vi samma kväll, för jag var "aningen" sugen på att börja fota. ;)
Efter att jag rivit upp alla lager av skyddsplast som den var inlindad i så lyckades jag efter lite trixande, montera ihop den och få igång den.
Just den kvällen hade jag otur med att det ösregnade och jag var inte direkt sugen på att ha sönder den nu då jag äntligen hade fått den, så jag fick nöja mig med att leka lite med inställningarna och försöka "lära känna kameran".
 
Men dagen efter så var det uppehåll innan lunch, då passade jag på att springa ut och se vad den gick för ^^
Jag blev otroligt nöjd med resultatet och jag tycker om Canon just eftersom jag tycker att det är lätt att förstå sig på layouten och inställningarna på bildskärmen.
 
Här är några av bilderna jag tog.