Matmarknad och godisfrossa.

Kommentera
 
 I veckan så kom den internationella matmarknaden till skellefteå efter att ha varit runt i en massa städer.
Så vi bestämmde oss för att passa på och fara in och testa något nytt till middag.
 
Och jodå nog kan man säga att det blev en lite annorlunda middag, jag stog och trånade vid det franska matståndet när plötsligt tanken slog mig och jag gjorde en helomvändning.
Jag gick istället fram till ett grillbord och efter lite fundering så slutade allt med en macka med grillat kängrukött och grönsaker.
Jag fick då dessutom höra att kängrukött är ortoligt nyttigt då det bara innehåller 2% fett och det är otroligt protein och vitaminrikt.
 
Visst, jag gillar varken biffar/burgare och det smakade inte så speciellt men hur många gånger i livet får man chansen att testa just kängru! ;)
Så jag gick därifrån nöjd och glad eftersom jag nu i alla fall kan stila med att jag har testat det^^ 
 
På vägen hem stannade vi vid himmelriket för min pappa och brorscha.
Mitt på torget stog det en vagn som var fullkomligt överfull med fudge!
Så efter att dom noga valt ut några bitar ( japp "några" dom var ENORMA) så vände vi hemmåt och dom med ett extra stort leende.