Tjejdag med höstshopping

Kommentera
Ända sen jag var i London i sommras med mamma och brorsan så har jag inte varigt särskillt sugen på att shoppa.
Troligen beror nog det på att fick jag utlopp för min inre shoppahollic efter att ha kryssat emellan nästan varje butik efter oxfordstreet.
 
När vi kom hem var jag överlycklig och upprymd dels efter resan och dels över det faktum att jag lyckats få igen resväskan, då bestämde jag mig för att göra en ordentlig garderobsrensning.
In med det nya ,skänk bort det gamla ,sortera ,slänga och organisera.
 
Jag märkte då hur otroligt skönt det kändes att frigöra sig från en massa krafs som man samlat på sig genom åren.
Men i helgen var första gången på månader då jag faktiskt kände mig sugen på att fara in på stan.
 
Så jag och tjejkompisarna for in och tog oss en riktig tjejdag med höstshopping,fika och avslutade det hela med att käka tillsammans hos en av dom eftersom hon har flyttat och jag var nyfiken på att se hennes hus.
 
Det känndes otroligt mysigt att bara träffas och snacka, särskillt nu när vi inte går tilsammans efter alla år, så känns det extra bra att hålla kontakten.
 
Här är några grejer som jag köpte som jag hoppas kommer komma väl till pass i höstgarderoben nu när det börjat bli lite kallare ^^