God Jul... I efterskott

Kommentera
God Jul är det första jag vill önska alla, okej det kanske framgår på rubriken men man kan väl aldrig säga det för mycket.
 
Jag har inte hunnit lägga upp några bilder från julafton eftersom det har varigt så otroligt mycket som har hänt runt omkring under veckan.
På uppesittarkvällen så for vi som sagt hem till min kusin som nyligen köpt ett hus.
Det var jättekul att träffa släkten igen och jag insåg också vad vuxna alla har börjat bli.
Morgonen efter så fick jag och brorsan som vanligt en morgonjulklapp, en liten grej som man kommer kunna använda under dagen ex: en tidning eller liknande.
Senare på förmiddagen så gick jag och mamma för att tända ett ljus på morfars grav, men det slutade med att jag stannade kvar ute och istället gick en promenad med kameran, för det var så extremt vackert ute.
Till lunch så kom farmor och mormor hem till oss och åt jullunch, och på kvällen så var det bara familjen som firade tillsammans det blev faktiskt väldigt mysigt
.
På lördagen så var vi bortbjudna till ett par vänner som i sommras renoverade sin sommarstuga så totalt att det nu är värdigt att kallas ett lyxigt hus med pol och allt.
Det var jättekul att träffa dom eftersom det var länge sen sist men också kul att höra lite hur det är på den nya skolan som sonen deras börjat på, eftersom han går i samma klass som några gammla kompisar till mig.
 
Och den 27 så ska två släktingar från Uppsala komma hit och bo här några dagar.
Huh, jag tror att jag fick med mig ungefär allt nu.
Men jag ska komma med en liten uppdatering när stormen lagt sig och PS, nu har locktongen kommit och jag älskar den.
Bilder och recension kommer snart ^^