Kompis med kameran?

Kommentera
Jag fortsätter att försöka lära känna min kamera och i helgen så tog jag mig tid att gå ut en sväng och ta lite foton medans frosten fortfarande var kvar.
Jag är otroligt nöjd med kvaliten på bilderna och jag ÄLSKAR den vridbara skärmen.
Den kommer verkligen till användning när man vill fota macro och tex självporträtt.
 
En sak jag gärna skulle vilja bli bättre på är att fota porträtt, men det är väl bara att öva.
Men jag märker faktiskt att man sakta men säkert blir lite tryggare med att fota manuellt ju mer man testar.
Och det blir ochså en helt annan känsla på bilderna jämtemot om man använder auto inställningen.
Auto i all ära,det är jättesmidigt för att komma igång med fotandet.
 
Så här är lite exempel på vad jag fotade för olika grejer för att öva.
Jag går i princip runt och fotar och stylar allt jag ser, det är nog bästa sättet att lära sig.^^