Nume Titan 3 Locktång

Kommentera
Jag har nu testat locktången som jag fick i julklapp och jag kommer inte på något annat att säga om den än att den är magisk.
Sen jag började använda den så har jag flera gånger fått kommentarer om hur bra mitt hår ser ut, och till och med frågan om jag har fått det proffesionellt gjort.
 
Än så länge har jag bara använt den allra största av tängerna eftersom jag har ganska mycket hår och älskar den sexiga bombshell looken som man får.
Ett stort plus är att jag inte heller upplever att den skadar mitt hår på samma sätt som locktänger som jag använt tidigare, då jag ibland kunde börja tappa hår någon dag senare.
 
Att titanet i tängerna dessutom skulle ge lockarna enn snygg "glans" det märker jag definitift av, jag behöver inte använda någon form av hårolja över huvud taget.
 
Några av gångerna då jag använde den så använde jag bara värmeskydd innan och skippade att spraya håret efteråt som jag vanligtvis alltid gör (hade bråttom).
Dagen efteråt insåg jag att dom fortfarande fanns kvar, visstdom såg inte exakt ut som dagen innan men för att inte ha använt någon produkt för att få dom att stanna så måste jag ändå kunna säga att jag var imponerad.
 
Jag längtar tills jag lär känna den lite mer för att upptäcka alla nya snygga frisyrer som jag kommer att kunna göra för hittills så har jag inte blivit besviken.